👑 پـرنسس لـیانا 👑

مرسی که هستی😀

1396/6/15 4:05
نویسنده : مامان لیانا
55 بازدید
اشتراک گذاری
همین چند وقت پیش بود که من و پدرت اصلا از نظر روحی اوضاع مساعدی نداشتیم؛ پدرت تو یه دو راهی سخت شغلی گیر کرده بود و خیلی مشغله ی فکری داشت و من هم درگیر استرس کنکور و نتایج و انتخاب رشته بودم. انقدری سرم شلوغ شده بود که اصلا متوجه نشدم تو چهار ماهه همراه منی!
تا اینکه نتیجه ی آزمایش اومد از اون موقع به بعد وقتی دستمو رو شکمم میزاشتم میدونستم که زیر پوست شکمم یه جای پوچ و خالی نیست و خونه ی یه مهمون کوچولو شده که چند وقت دیگه از راه میرسه.
نمیدونی که هنوز نیومده چقدر زندگیمونو تغییر دادی! تو یه نشونه بودی تا من و پدرت بفهمیم که هنوز خدا حواسش بهمون هست و چقدر دوسمون داره که میخواد یه هدیه به این قشنگی بهمون بده. فهمیدیم چیزای خیلی خیلی با ارزش تری از پول و کنکور و دانشگاه، مثل تو رو توی زندگیمون داریم و فهمیدیم که باید از این به بعد بیشتر حواسمون به خانواده ی کوچیک تازه شکل گرفتمون باشه.
ازون بهتر زمانی بود که بهمون گفتن قراره صاحب یه دختر خوشگل بشین! فقط خدا میدونه که چقدر دوست داشتم یه بچه ی دختر داشته باشم آخه خب میدونی که ما دخترا از همه نظر از پسرا سریم
همیشه از اسم "لیانا" خیلی خوشم میومد، این اسمو به پدرت پیشنهاد دادم و اونم با خوشحالی قبول کرد و تصمیم بر این شد که دیگه از این به بعد تو رو لیانا صدا بزنیم.
لیانای قشنگم، هر روز برای اومدنت لحظه شماری میکنم. روزی که متولد بشی قطعا بهترین روز زندگی منه. دیگه برام مهم نیست کدوم دانشگاه و چه رشته ی قبول بشم چون همین که تو رو دارم برام بهترین حس زندگیه. ممنونم که وجود داری و زندگی من و پدرتو قشنگ تر کردی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)