👑 پـرنسس لـیانا 👑

بدون عنوان

1396/6/15 12:51
نویسنده : مامان لیانا
37 بازدید
اشتراک گذاری
بابایی بعد چند روز دوری بالاخره امروز میخواد بیاد خونه و قراره کلی بهمون خوش بگذره🤗 تو هم مثل من دلت براش تنگ شده؟ منم اوایل دوریش خیلی برام سخت بود اما الان عادت کردم. بابایی به خاطر شغلی که داره نمیتونه همیشه کنار ما باشه و بعضی وقتا مجبوره بره شهرای دیگه و حتی کشور های دیگه. من و تو باید خیلی خوب بابایی رو درک کنیم.
تو دنیای بیرون این چیزا طبیعیه. با این که این دنیا یه عالمه زیبایی داره ولی خب سختیای خودشم داره. اصلا همین سختیاس که به زیبایی ها معنی میده. خیلی وقتا آدما تو یه شرایط سختی قرار میگیرن که تنها راه چارشون کنار اومدنه. این کار بیشتر از همه به نفع خودشونه🙂 خودت به زودی میای و همه اینارو میبینی. آرزو میکنم که تو یه دختر قوی بار بیای که راحت تر بتونی این جور مسائلو حل کنی🏻
خیلی خیلی دوست دارم. (مامانت)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)